Marko Myller

Digital Planner, osakas

Markon osaamista digimarkkinoinnin saralla ovat maksettu mainonta ja analytiikka. Hän pyörittää ja optimoi kampanjoita hakukoneissa, somessa, natiivialustoilla ja ohjelmallisen ostamisen kautta. Ja analysoi niiden tuloksia.

Tämä liiketalouden tradenomi on puhelias introvertti, joka pyrkii saamaan kaiken optimoitua ympärillään: kampanjat, prosessit ja arkielämän – myös kotiaskareet tulee tehdä tehokkailla menetelmillä ja kulkureitit valita mahdollisimman vähillä risteyksillä ja liikennevaloilla.

Vapaa-ajalla Marko laskettelee talvisin ja seuraa kuluttajaelektroniikan uusimpia tuulia kautta vuoden. Tärkeitä ovat myös fantasiaelokuvat, joista esikuvakin löytyy. Iron Manin kolme tärkeintä ominaisuutta ovat witty, smart & good looking – kaksi näistä osuu kohdalle ja se riittää.