Case The Ten Essentials
Brändiuudistus ja verkkokauppa
TheTenEssentials.com on olennaisimpien vaellustarvikkeiden verkkokauppa. Redland rakensi kaupan ja loi sille identiteetin.
Lähtökohta
Keväällä 2017 keskustelimme ensimmäistä kertaa tulevien yrittäjien kanssa, jolla oli visiona luoda uudentyyppinen verkkokauppa ja brändi retkeilyvarusteiden myyntiin. The Ten Essentials on filosofia, jonka mukaan tärkeimpien kymmenen tuotteet avulla selviää erilaisista outdoor-seikkailuista. Alussa oli siis vain visio yrityksestä ja sen filosofiasta.
Ratkaisu
Ensimmäiseksi määrittelimme yritykselle ilmeen ja viestit. Sen jälkeen lähdimme kehittämään virtaviivaista verkkokauppaa valmiiksi mietityn tuotevalikoiman päälle. Verkkokauppa avattiin ripeän työskentelyn jälkeen jo heinäkuussa 2017.
Tulokset
“Redland skaalautui meidän pienen, aloittavan yrityksen tarpeisiin loistavasti. Vaikka erittäin vaativaa visiotamme ei saatu 100 %:sti toteutettua, olemme lopputulokseen erittäin tyytyväisiä. Redlandin tyyppien kanssa on kiva tehdä hommia!”
Heikki ja Johannes, The Ten Essentialsin perustajat