Case Rantapallo

Rantapallosta Redlandin matkassa entistäkin suositumpi

Rantapallo.fi on Suomen suosituin matkailusivusto, jonka matkahakupalvelut, kohde-esittelyt, matkailuartikkelit ja blogit keräävät viikoittain yli 250 000 lukijaa. Redlandilla on ollut ilo olla Rantsun matkakumppanina jo pitkään.

Lähtökohta

Redlandin ja Rantapallon yhteistyö käynnistyi alun perin vuonna 2010 palvelun rakenteen ja ulkoasun uudistuksella, jonka jälkeen Redland on ollut monipuolisesti mukana kehittämässä Rantapallon brändiä, verkkopalvelua ja sen markkinointia. Tekeminen on kasvanut ja syventynyt koko yhteistyön ajan.

Ratkaisu

Rantapallon ja Redlandin markkinointikone on lentänyt niin Matkamessuilla, sosiaalisessa mediassa, verkkobannereissa kuin painetussakin maailmassa. Sivuston teemakuukaudet on toteutettu yhteistyössä, ja Rantapallon logo ja muu yritysilme sekä presentaatiot, lomakkeisto ja uutiskirjepohjat ovat saaneet matkan varrella uutta ilmettä. Viimeisin iso uudistus tehtiin 2016 keväällä, kun palvelu suunniteltiin ja toteutettiin teknisesti uudestaan vastaamaan kuluttajien tarvetta. Redland on suunnitellut ja toteuttanut palveluun kymmeniä kampanjoita Rantapallon asiakkaille.

Tulokset

Rantapallon suosiosta ja kiinnostavuudesta kertoo yli miljoona sivulatausta viikossa noin 270 000 eri kävijän voimin. Rantapallon ja Redlandin yhteistyön seurauksena sivusto on vuosi vuodelta vahvistanut asemaansa Suomen seuratuimpana matkailumediana keskellä jatkuvasti kiristyvää kilpailua kävijöistä.

Kysy ihmeessä lisää

Simo Vunneli
Simo Vunneli
Asiakkuusjohtaja
Jonne Hirvonen
Jonne Hirvonen
Asiakkuusjohtaja