Case LähiTapiola
Koteja arjen yläpuolelta
LähiTapiola rakennuttaa uudistuvan Tapiolan parhaalle paikalle vihreän asumisen unelmaa. Redland auttoi myymään Tapiolan Kirjokannen upeat kodit sujakkaan tahtiin.
Lähtökohta
Tapiolan Kirjokannelle, usean asuintalon kokonaisuudelle, tarvittiin uusi markkinointistrategia, verkkosivusto sekä mainontaa, tavoitteena saada rakenteilla olevat asunnot myytyä.
Ratkaisu
Suunnittelimme Tapiolan Kirjokannelle markkinoinnin pääviestit ja brändi-ilmeen sekä materiaalit kuten esitteet, painetun ja sähköisen näkyvyyden, markkinointitapahtuman ja verkkosivuston. Kirjokannen markkinointia suunnitellessa pureuduttiin tarkasti kohderyhmään. Huolellisen segmentoinnin avulla löydettiinkin asuntomarkkinoinnin normeista poikkeavia tapoja kiinnostuneiden löytämiseksi.
Tulokset
Kohderyhmälähtöisyys ja perinteisestä poikkeava toteutus saavuttivat alusta alkaen korkean huomioarvon ja saivat ostajat liikkeelle. Monikanavaisen lähestymisen päälle rakennettu vahva promonäkyvyys ja showroom Kauppakeskus AINOAssa houkutti pimeimpään marraskuun loska-aikaan 200 metrin jonon esittelyhuoneiston näytölle. Yli puolet kodeista myytiin heti kampanjan käynnistymisen jälkeen ja kaikki loputkin muuta markkinaa nopeammin.