Hurtigruten-kampanja

Suunnittelimme ja toteutimme kampanjan ainutlaatuisista Hurtigruten -merimatkoista. Tavoitteena oli aktivoida kuluttajia Matkamessujen 2013 aikaan ja tutustuttaa kohderyhmää uusiin risteilytuotteisiin sekä aktivoida yleisöä kilpailun ja uutiskirjetilauksen avullla.

Medioina kampanjassa oli hakukone ja bannerimainonta, sähköpostimarkkinointi ja sosiaalisen median toimenpiteet Rantapallo-mediakumppanin kanssa. Teimme kampanjasuunnitelman, mediavalinnat ja www-tuotannon. Kampanja keräsi yli 7 000 kilpailuosallistumista.

www.hurtigruten.fi/matkamessut

Kategoriat: Idea, Markkinointi, Tekniikka

Avainsanat: kampanja, kampanjasivusto, kampanjasuunnittelu, responsive web design, verkkosivuston suunnittelu, verkkosivuston taitto, verkkosivuston ulkoasu

Close