Flowrox

Case Flowrox

Verkkopalvelun uudistus nosti kansainvälisen yrityksen asiakasyhteydenottoja

Flowrox on erikoistunut virtauksensäätö-, suodatus- ja ympäristötekniikoihin sekä teollisiin automaatioratkaisuihin. Flowrox palvelee asiakkaita yhdeksän tytäryhtiönsä ja yli 230 edustajansa kautta kuudessa maanosassa.

Lähtökohta

Verkkopalvelua oli tarve uudistaa niin, että se palvelisi paremmin käyttäjiä useissa eri maissa sekä tukisi yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita. Lähtökohtana oli saada sivustolta enemmän toteutuneita konversioita, kuten asiakkaiden yhteydenottoja. Samalla oli tarve päivittää yrityksen brändi verkkoon sekä mahdollistaa sivuston helpompi hallinnointi.

Ratkaisu

Redland lähti toteuttamaan verkkopalvelun uudistusta WordPress-julkaisujärjestelmän avulla. Responsiivisuuteen kiinnitettiin erityistä huomiota, jotta laaja sivusto onnistuisi palvelemaan hyvin myös mobiilikäyttäjiä. Verkkopalvelu toteutettiin monikielisenä, valittavissa on kaikkiaan kuusi eri kieliversiota.

Yrityksen kansainväliset uutiset ja tapahtumat nostettiin entistä näyttävämmin esiin. Toteutimme integraation erilliseen sisältömarkkinointijärjestelmään, josta uutiset ja tapahtumat päivittyvät nyt automaattisesti verkkopalveluun. Toinen integrointi tehtiin Apsiksen markkinoinnin automaatiopalveluihin. Lisäksi tuotetiedon hallinta uudistettiin palvelemaan paremmin asiakkaiden tarpeita sekä minimoimaan tuotehallintaan liittyvää työmäärää. Integraatiot otettiin huomioon sekä verkkosivuston suunnittelussa että teknisessä toteutuksessa.

Myös laaja jälleenmyyjien haku uudistettiin.

Tulokset

Uuden sivuston lanseerauksen jälkeen liikenne on pysynyt hyvällä tasolla ja ollut jatkuvassa kasvussa. Tärkein asia, eli sivuston konversiot ja yhteydenotot lisääntyivät heti uuden sivuston julkaisun jälkeen.

“Redlandilla oli selkeä ymmärrys meidän tarpeestamme verkkopalvelun suhteen sekä toimiva aikataulu ja läpinäkyvä hinnoittelu. Projektissa meille oli tärkeintä se, että kommunikointi sujui heti alusta alkaen. Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymästä on tullut meille tärkeä työkalu kuukausittaiseen raportointiin - se tekee markkinoinnin datasta visuaalisesti ymmärrettävää ”

Tuija Tiilikainen
Head of Communications, Flowrox

Voimmeko auttaa

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Katso myös