
Verkkosivuston uudistus harkinnassa? Ota huomioon nämä asiat
Verkkosivustouudistusta suunniteltaessa on hyvä ottaa huomioon monta asiaa ennen ja jälkeen julkaisun. Lue, millaisia keinoja sivuston kehittämiseen löytyy.
Palvelumuotoilu on palvelukokemuksen käyttäjälähtöistä suunnittelua ja kehittämistä, joka tapahtuu osallistamalla palvelun eri sidosryhmiä keskenään. Palvelumuotoilun avulla voidaan kehittää palvelua niin, että se vastaa käyttäjien tarpeita sekä liiketoiminnallisia tavoitteita.
Kun lähdetään suunnittelemaan uusia palveluideoita, paras lopputulos yleensä saadaan kun prosessiin osallistetaan niin asiakkaita kuin palvelun käyttäjiä yhdessä palvelumuotoilun ammattilaisten kanssa. Näin voidaan taata uuden tai kehitettävän palvelun kokonaisvaltainen asiakaskokemus.
Haastattelut, käyttäjäkyselyt ja erilaisten käyttäjien havainnointi eri palvelutilanteissa toimivat tutkimusvälineinä, kun halutaan selvittää käyttäjien tarpeita ja kokemuksia. Hyödynnämme palvelumuotoilussa klassisia visualisointeja helpottaaksemme eri kosketuspisteiden ja polkujen havainnointia sekä kannustamme iteroivaan suunnitteluun sekä työpajatyöskentelyyn läpi koko palvelumuotoiluprosessin.
Ota yhteyttäVerkkosivustouudistusta suunniteltaessa on hyvä ottaa huomioon monta asiaa ennen ja jälkeen julkaisun. Lue, millaisia keinoja sivuston kehittämiseen löytyy.
Holistinen design pureutuu suunnitteluun syvemmälle kuin vain käyttäjään, estetiikkaan tai yksittäiseen kokemukseen. Ja ottaa vastuuta siitä, miten suunnittelemamme palvelut ja tuotteet koskettavat ympäröivää maailmaa.
Designer on asiakaskokemuksen asiantuntija, joka parantaa digipalveluiden käyttökokemusta ja suunnittelee käyttöliittymiä erilaisiin palveluihin ja laitteisiin. Mutta mitä designer ajattelee ja kuinka hän päätyi alalle?