Markkinoinnin kokonaisnäkymä – Redland

Markkinoinnin kokonaisnäkymä

Johda markkinointia tiedolla

Markkinointipäättäjien yleinen haaste on, että markkinointia haluttaisiin johtaa tietoon perustuen, mutta data on pirstaloitunut eri järjestelmiin ja sen kerääminen vie aikaa.

Meillä on ratkaisu sinulle, joka haluat käyttää aikasi paremmin kuin hakemalla raportteja eri järjestelmistä, kuten Google Analyticsista tai Facebookin mainonnan hallinnasta. Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymän avulla yrityksen markkinoinnin tärkein analytiikka näkyy yhdessä näkymässä. 

Ota yhteyttä ja tilaa

Ratkaisu: Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymä

Jos yritykselläsi on käytössä esimerkiksi verkkosivusto, sosiaalisen median kanavia sekä uutiskirjemarkkinointia, niin palvelumme avulla yhdistämme näissä eri lähteissä olevan markkinoinnin datan yhteen näkymään. Ja lisäksi vielä liiketoimintasi tavoitteisiin.

Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymä toimii kuukausittaisena analysointi- ja raportointivälineenäsi. Sen avulla voit keskittyä markkinoinnin johtamiseen ja tulokselliseen tekemiseen.

“Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymä on hyvä työväline digimarkkinoinnin raportointiin ja seurantaan. Se auttaa kokonaisuuden hallinnassa. Näkymän avulla saa helposti katsauksen edellisen kuukauden, ja koko vuoden tilanteesta sekä lukujen kehityksestä. Tämä on ollut hyvä raportointiväline johtoryhmälle ja hallitukselle, sekä päivittäinen työkalu markkinoinnille.”

Kirsi Ristaniemi
Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Pilke Päiväkodit Oy

Kenelle Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymä on tarkoitettu?

Olemme hyödyntäneet Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymää kymmenien erilaisten yritysten kanssa. Yhteistä näille kaikille on halu kasvaa ja kehittyä, sekä saada markkinoinnista kaikki irti. Olemme kehittäneet markkinoinnin kokonaisnäkymiä maakohtaisesti, yritys- ja hallitustasolla sekä myös yksittäisten kampanjoiden osalta.

Aloitustyöpajassa käymme läpi liiketoiminnan tavoitteet, käytössä olevat markkinointikanavat ja niiden tavoitteet. Tältä pohjalta muodostamme markkinoinnin kokonaisnäkymän asiakkaamme tarpeisiin ja lähdemme kehittämään markkinointia tiedon pohjalta. Näin teemme markkinoinnin tekemisestä hyvin konkreettista ja liiketoiminnan tavoitteita tukevaa toimintaa.

Lue lisää tiedolla johtamisesta

Ota Redlandin markkinoinnin kokonaisnäkymä käyttöön!

Olemme tuotteistaneet markkinoinnin kokonaisnäkymän helpoksi palvelutuotteeksi, jonka käyttöönotto on helppoa. Ensin järjestämme markkinoinnin johdon kanssa työpajan, jossa käymme läpi liiketoiminnan tavoitteet. Sitten sovimme palvelupaketin tasosta ja ryhdymme yhdessä johtamaan markkinointia tiedolla!

Sovi tapaaminen