Liiketoiminnan laajentaminen kansainvälisille markkinoille perustuu vahvaan markkinointistrategiaan, jonka ytimessä on paikallisesti puhutteleva brändi.
Laajenna kansainvälisille markkinoille
Redlandin Market Entry -palvelu auttaa yritystäsi ymmärtämään paikallista bisneskulttuuria ja kohderyhmiä sekä niiden perusteella tunnistamaan omat kilpailuetusi tavoittelemallasi markkinalla.
Market Entry -palvelun osa-alueet
Tavoita kohdeyleisösi EXPO 2020 -maailmannäyttelyssä
Maailmannäyttely EXPO 2020 järjestetään 1.10.2021 – 31.3.2022 Dubaissa Arabiemiirikuntien isännöimänä. Maailmannäyttely kokoaa yhteen lähes 200 maata ja valtavan yleisön ympäri maailmaa, sekä paikan päälle että virtuaalisesti.
Suomen Paviljonkiin osallistuu suuri joukko kotimaisia yrityksiä ja yhteisöjä, jotka hakevat kansainvälisen yleisön tavoittamisesta merkittävää liiketoiminnallista hyötyä.
TOP 5 vinkit Expo-osallistujalle
Suunnittele nämä asiat markkinointiviestinnässäsi:
- kuinka saavutat viestillesi ansaittua näkyvyyttä paikallisessa uutismediassa
- kuinka nostat valitun aiheen paikalliseksi puheenaiheeksi ja ilmiöksi
- miten solmit paikalliset mediasuhteet
- miten luot sidosryhmäsuhteet julkisyhteisöihin
- miten vaikutat paikalliseen päätöksentekoon
Redland auttaa ainutlaatuisella osaamisellaan ja paikallisten kumppaneidensa avulla kaikissa markkinointiviestinnän tarpeissa.
Hyödynnä maksuton 30 minuutin sparraus!
Haluatko tietää lisää liiketoimintasi mahdollisuuksista kansainvälisillä markkinoilla, tai olet lähdössä EXPO 2020 -maailmannäyttelyyn? Varaa aika asiantuntijamme Raino Lepistön kalenterista ja saat ilmaisen sparrailun videoyhteydellä.
Miksi Redland?

1. Osaaminen
Tarjoamme käyttöösi vankan osaamisen Market Entry Marketingista.

2. Toimiva prosessi
Luotamme kehittämäämme prosessiin, joka ottaa huomioon markkinoiden erityispiirteet.

3. Vahva projektinhallinta
Saat oman yhteyshenkilön, joka pitää langat käsissään ja tarjoaa käyttöösi koko toimistomme resurssit.