Some-markkinointi
Some-markkinointi on monille markkinoijista tuttu, mutta alihyödynnetty mahdollisuus. Sosiaalinen media kasvattaa jalansijaansa yritysten budjeteissa strategisena valintana, mihin panostetaan aikaa, vaivaa ja rahaa. Ja siltä myös vaaditaan mitattavuutta sekä tuloksia. Sosiaalisen median avulla tavoitat kohderyhmät tehokkaasti ja kehität asiakasymmärrystä analytiikan kautta. Sosiaalinen media on myös asiakaspalvelukanava.
Some-julkaisut
Huolehdimme sisältöstrategian mukaisesta sisällöntuotannosta, konseptisuunnittelusta ja sisältömarkkinoinnista jatkuvan julkaisutoiminnan avulla. Toteutamme viikkosuunnitelman mukaiset toimenpiteet valittuihin kanaviin säännöllisesti ja oikea-aikaisesti. Sosiaalisen median strategia määrittää teemat, sisällöt, tavoitteet, mittarit ja käytännöt julkaisuihin ja ylläpitoon.
Facebook-mainonta
Nykyaikainen Facebook-mainonta tarjoaa yrityksellesi monipuoliset mahdollisuudet tavoittaa kohderyhmät tehokkaasti, oikea-aikaisesti ja kustannustehokkaasti. Maksettu mainonta Facebookissa on tärkeää, koska et tavoita kaikkia tykkääjiä tai kohderyhmiä julkaisuillasi. Facebook-mainonnan kampanjamuodot, mainosformaatit ja käyttäjädataan perustuvat kohdistusmahdollisuudet mahdollistavat tuloksellisen kuluttajamarkkinoinnin (b-to-c), mutta myös yritysmarkkinoinnin (b-to-b) ja verkkokauppojen uudelleenmarkkinoinnin.
Instagram-mainonta
Instagram-mainonta mahdollistaa visuaalisen tarinankerronnan, tunnettuuden rakentamisen ja liiketoiminnan kasvattamisen mobiilikäyttäjille. Instagram-mainonta hallitaan Facebook-mainonnan tavoin samasta mainonnanhallinnasta. Mainosformaatteina on esimerkiksi kuvamainonta, videomainonta, karusellimainonta sekä tarinat – parhaimmillaan Instagram-mainonnan avulla tuetaan orgaanista Instagram-julkaisua tehokkaasti. Haluatko kuulla lisää Instagram-mainonnasta?
LinkedIn-mainonta
LinkedIn on mahdollistaa erittäin tarkan ja yksilöllisen mainonnan b-to-b -kohdennuksen eri alojen päättäjille Suomessa ja ulkomailla yrityksen toimialan, koon ja tittelin perusteella. LinkedIn-mainonta mahdollistaa näyttömainonnan tekstimainoksin, sponsoroidut tilapäivitykset, liidimainonnan ja henkilökohtaisen lähestymisen inMail-viestillä. Klikkihinnat ja näyttökerrat ovat kalliita, mutta erittäin tarkasti kohdennettuja.
Pyydä tarjousUusimmat digimarkkinoinnin artikkelit

Tukea sille joka tukea antaa
Elämässä ei eksy, jos mukana kulkee joku, jolta kysyä suuntaa. Erityisen tärkeää tuki on lapsille. Siksi tuemme tänä jouluna Iceheartsin toimintaa.

Välimuisti on hyvä renki – kunhan muistat nämä asiat
Teitkö muutoksia verkkosivuillesi, mutta ne eivät tule näkyviin? Syypää saattaa löytyä välimuistista. Toisinaan saamme puhelun asiakkaalta, joka ihmettelee, miksemme ole...

Digimarkkinointi ei tuo tuloksia? Näin luot toimivan digistrategian
Mitä kaikkea markkinointipäättäjän täytyy ottaa huomioon digitaalisen markkinoinnin pitkäjänteisessä strategisessa suunnittelussa?