Hakusanamainonta (SEM, PPC)
Näy hakutulosten huipulla. Oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Google Ads, eli Google-mainonta
Google Ads, aikaisemmin Google AdWords, on monille tuttu digimainonnan järjestelmä, millä tehdään myös hakusanamainontaa Googlen hakukoneessa – hakutulosten yläosassa parhailla paikoilla.
Redland tekee asiakkaan tavoitteeseen pohjautuvaa hakusanamainontaa parhaita käytäntöjä ja yli 10 vuoden kokemusta hyödyntämällä – se näkyy tarkoin suunnitellussa kampanjarakenteessa, täsmällisessä avainsanasuunnittelussa, kampanjan mainostekstien suunnittelussa ja testaukseen perustuvassa mainostekstien sekä mainoslaajennusten hyödyntämisessä. Näin varmistetaan se, että mainonnan laatu ja siten klikkihinnat pysyvät kohtuullisella tasolla.
Google Shopping
Shopping-mainokset sopivat etenkin jälleenmyyjille, joilla verkkokauppa on keskeisessä roolissa. Shopping-mainokset ovat helppo ja joustava tapa esitellä tuotteita uusille ja nykyisille asiakkaille Googlen hakutulosten yhteydessä. Mainokset ovat monipuolisempia kuin perinteiset tekstimainokset ja näyttävät tuotteestasi kuvan, otsikon, hinnan ja kaupan nimen. Etuja on useita mutta niistä tärkeimpinä mainittakoon entistä laajempi näkyvyys ja ostokertojen kasvu. Shopping-mainoksissa voit itse valita maksatko klikkauksista vai näyttökerroista.
Microsoft Advertising, eli Bing-mainonta
Bing on hakukone, missä voi tehdä tuloksellista hakusanamainontaa, aivan kuten Googlessakin. Bingin markkinaosuus on pieni, mutta vastaavasti kilpailutilanne ja klikkien hinnat saattavat olla Googlea maltillisempia. Vaikka nykysivuston luonnollisesta eli orgaanisesta liikenteestä vain pieni osa on Bingistä, pystytään mainonnalla kuitenkin tuomaan laadukasta ja tuloksellista liikennettä sivustolle. Toimintaperiaate on samanlainen kuin AdWords-hakumainonnassa, eli mainonta kohdennetaan tarkasti ja mainostajana maksat vain klikeistä.
Mainostilien auditointi
Tarkastamme mainostilisi rakenteen ja toimivuuden. Hyvin rakennettu tili on tehokkaampi, tuottaa kauppaa paremmin ja pienentää kuluja. Auditoinnin avulla saat konkreettisia kehitystoimia jatkoon.
Mainostilien perustaminen
Perustamme sinulle uuden mainostilin, jolla voit aloittaa Google Ads tai Bing -mainonnan. Saat alusta lähtien hyvin toimivan ja järkevästi suunnitellun pohjan hakukonemainonallesi. Perusteellisesti ja hyvin suunniteltu pohja kestää paremmin aikaa ja tuottaa parempia tuloksia heti lähtötilanteesta. Tämä tehostaa myös jatkon kehitystoimenpiteitä, kun vältetään pahimmat sudenkuopat aloitusvaiheessa ja päästään optimoimaan heti oikeita asioita.
Pyydä tarjousGoogle Ads -koulutukset
Hakusanamainonnan esperttimme opettavat sinulle Google Adsin parhaat käytännöt. Opit kuinka parhaiten hyödynnät avainsanoja ja miten mainosryhmiä kannattaa optimoida sekä kampanjarakenteita luoda. Kysy lisää yksityiskohdista!
Ota yhteyttä!Uusimmat digimarkkinoinnin artikkelit

Tukea sille joka tukea antaa
Elämässä ei eksy, jos mukana kulkee joku, jolta kysyä suuntaa. Erityisen tärkeää tuki on lapsille. Siksi tuemme tänä jouluna Iceheartsin toimintaa.

Välimuisti on hyvä renki – kunhan muistat nämä asiat
Teitkö muutoksia verkkosivuillesi, mutta ne eivät tule näkyviin? Syypää saattaa löytyä välimuistista. Toisinaan saamme puhelun asiakkaalta, joka ihmettelee, miksemme ole...

Digimarkkinointi ei tuo tuloksia? Näin luot toimivan digistrategian
Mitä kaikkea markkinointipäättäjän täytyy ottaa huomioon digitaalisen markkinoinnin pitkäjänteisessä strategisessa suunnittelussa?