Hakukonemarkkinointi
Hakukonemarkkinointi on tapa vaikuttaa sivustosi näkyvyyteen hakukoneissa, kuten Google ja Bing. Hakukoneen merkitys on kiistaton yrityspäättäjän ja kuluttajan ostoprosessissa – lähes 90 % netin käyttäjistä käyttää hakukonetta etsiessään tuotteita tai palveluita. Redlandin avulla takaat tuotteesi ja palvelusi näkymisen tarkasti valitulle kohderyhmälle, näin saat sivustollesi laadukasta liikennettä.
Pyydä tarjousHakukoneoptimointi, eli SEO
Hakukoneoptimoinnin tavoitteena on verkkosivuston liikennemäärän kasvattaminen hakukoneiden (esim. Google ja Bing) luonnollisten eli orgaanisten hakutulosten kautta – yleisesti niin, että sivusto sijoittuu hakutuloksissa mahdollisimman korkealle. Me selvitämme sinulle tärkeät haut ja varmistamme, että sivustosi näkyy niitä hakeville.
- Sivuston hakukonenäkyvyyden auditointi
- Hakukoneoptimoinnin konsultointi
- Avainsanatutkimus
- Hakukoneoptimoitujen sisältöjen tuottaminen
- Koulutukset
Hakusanamainonta, eli Google Ads ja Microsoft Advertising
Hakusanamainonnalla tavoitat sinulle tärkeät ihmiset oikea-aikaisesti heidän tehdessään ostopäätöstä – paikallisesti tai ulkomailla. Hakusanamainonta on sen tuottamiin tuloksiin nähden yleensä varsin kustannustehokasta ja tarkasti ajoitettua sekä kohdennettua mainontaa. Mainostajana maksat vain klikeistä ja mainosten tuottamasta laadukkaasta liikenteestä sivustollesi. Redland hoitaa sekä Google että Bing -mainonnan.
- Google Ads mainonta
- Microsoft Advertising, eli Bing-mainonta
- Mainostilien auditointi
- Mainostilien perustaminen
- Koulutukset
Avainsanatutkimus
Hyvä hakumarkkinointi pohjautuu oikeiden avainsanojen käyttöön. Me selvitämme mitä avainsanoja sinun kannattaa huomioida sivustollasi ja vaatiiko nykyinen sisältö muutoksia. Avainsanatutkimus selvittää nykyiset vahvuudet ja heikkoudet. Samalla selviää missä on uusia mahdollisuuksia laajentaa sivuston näkyvyyttä ja siten lisätä orgaanista liikennettä ja tehostaa hakumainontaa.
Tutustu avainsanatutkimukseenOta yhteyttä
Mikko Vartiainen
Director of Marketing Services, osakasUusimmat digimarkkinoinnin artikkelit

Näin teet hyvän tarjouspyynnön verkkopalvelusta
Miten verkkopalvelun suunnittelu ja toteutus kilpailutetaan oikeaoppisesti? Millaista tietoa tarjouspyynnössä pitää olla? Mitkä asiat kannattaa ottaa huomioon jo ennen tarjouspyynnön tekemistä?

Tärkein on elämä
Jos ihmiseltä riisutaan ansiot, tittelit ja omaisuus, mitä jäljelle jää. Vain se, millä on lopulta merkitystä.

Onnistunut rekrytointi on yhä useammin hyvän markkinoinnin tulos
Rekrytointimarkkinointi on joukko toimenpiteitä, joiden avulla oman alan huippuosaajat koukutetaan. Ja parhaimmillaan niitä tukee suunnitelmallinen työnantajamarkkinointi.