Matkailusivuston kehitystä ja markkinointia

Rantapallo.fi on Suomen suosituin matkailusivusto. Rantapallon matkahakupalvelut, kohde-esittelyt, matkailuartikkelit ja blogit keräävät viikoittain yli 200 000 lukijaa. Redland on ollut monipuolisesti mukana kehittämässä Rantapallon brändiä, verkkopalvelua ja sen markkinointia.

Pitkällä design- ja markkinointimatkalla

Redlandin ja Rantapallon yhteistyö käynnistyi vuonna 2010 palvelun rakenteen ja ulkoasun uudistuksella. Tästä lähtien sivuston teemakuukaudet ja asiakaskampanjat on toteutettu yhteistyössä. Rantapallon logo ja muu yritysilme sekä presentaatiot, lomakkeisto ja uutiskirjepohjat ovat saaneet matkan varrella uutta ilmettä. Rantapallon markkinointikone on lentänyt niin Matkamessuilla, sosiaalisessa mediassa, verkkobannereissa kuin painetussakin maailmassa.

Rantapallo.fi -sivuston käytettävyyttä, visuaalista ilmettä ja teknistä toteutusta on viety eteenpäin määrätietoisin välilaskuin. Myös videoiden näyttävässä maailmassa on vierailtu Redlandin kanssa. Vuonna 2013 koko verkkopalvelusta tehtiin responsiivisesti myös tableteille ja mobiililaitteille skaalautuva. Keväällä 2014 käynnistyneessä työvaiheessa uudistetaan lentojen ja hotellien hakupalvelut.

Terveisiä Rantapallolta

Olemme tehneet yhteistyötä Redlandin kanssa jo useamman vuoden ajan. Redland on aina ollut ketterä ja joustava reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Luovat ratkaisut ja tyylikkäät toteutukset noudattavat hienosti sivustomme linjaa. Redland on hoitanut myös koko Rantapallon siirtämisen mobiiliaikaan responsiivisella ratkaisulla.

Jani Uljas, Toimitusjohtaja Rantapallo Oy